Servicedesk: support@argeweb.nl
Algemeen: info@argeweb.nl
Verkoop: sales@argeweb.nl
Administratie: admin@argeweb.nl
Personeel: personeel@argeweb.nl
Pers & Media: pers@argeweb.nl
Reguliere openingstijden
Maandag: 09.00 - 17.00 uur
Dinsdag: 09.00 - 17.00 uur
Woensdag: 09.00 - 17.00 uur
Donderdag: 09.00 - 17.00 uur
Vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
Grote Voort 225
8041 BK Zwolle
Postbus 197
3140AD Maassluis
Blijf op de hoogte van onderhoud en storingen
KVK: 34128261
BTW: NL813259307B01
IBAN: NL12 INGB 0681068523
BIC: INGBNL2A
GlobalSwitch
Johan Huizingalaan 759
1066VH Amsterdam
InterXion
Tupolevlaan 24
1119NX Schiphol-Rijk
GYRO Center
Gyroscoopweg 134
1042AZ Amsterdam
XS4ALL Datacenter DC2
Barbara Strozzilaan 251
1083HN Amsterdam
Via ‘Mijn Argeweb’ kan je vragen (tickets) insturen naar onze servicedesk. Onze medewerkers hebben via dit systeem direct de beschikking over al jouw gegevens om zo snel mogelijk te kunnen helpen. Wanneer jouw ticket is afgehandeld, ontvang je een e-mail en/of een SMS.
Meld eventueel door jou gevonden beveiligingsrisico’s. Daarmee kunnen wij de beveiliging blijven verbeteren en streven naar een zo veilig mogelijke ervaring.
Meld een klacht over materiaal of informatie welke op onze of een door ons gehoste website te vinden is.
Ben je al klant bij ons? Log dan in op Mijn Argeweb om een ticket aan te maken. Ben je geen klant, maar heb je wel een vraag? Vul dan in onderstaand contactformulier je gegevens in, kies de afdeling waarvoor jij denkt dat je vraag bestemt is en schrijf een kort bericht waar je vraag over gaat. We zullen dan zo snel mogelijk op je vraag reageren.