Argeweb streeft ernaar de meest klantvriendelijke hosting provider van Nederland te zijn. Dit doen we door premium service te verlenen in de vorm van een vakkundige Servicedesk die jou met van alles kan helpen. Onze blije en klantvriendelijke helpers zijn niet alleen telefonisch en per e-mail bereikbaar, maar ook via de live chat op onze website. Daarnaast bieden we ruime openingstijden van 08:00 tot 20:00, zodat er altijd een tijdstip is waarop jij de mogelijkheid hebt om contact op te nemen.
Bij Argeweb denken we in oplossingen. Wanneer je onze hulp vraagt, geven we dus geen vlugge reactie, maar een echt goede oplossing voor je probleem. Een standaard antwoord werkt namelijk niet voor jouw unieke vraag. Bovendien houden we onze communicatie zo eenvoudig mogelijk voor je, door te spreken in Jip-en-Janneketaal. Gebruiken we toch een technische term, dan leggen we deze aan je uit.
Begrijp je onze dienst niet helemaal of heb je er gewoon geen zin in om het zelf te regelen? Schakel onze hulp in en we verzorgen de installatie voor je en leggen het product graag aan je uit. Ook bij het verhuizen van je diensten bij een andere provider naar Argeweb toe kunnen we je helpen. Overigens zetten we je bestanden niet alleen over, maar controleren we ook of je website nog naar behoren werkt. Wel zo fijn!
We doen er alles aan om jou blij te maken, maar we zijn niet onfeilbaar. Ben je daarom toch niet blij? Dan kan je gebruik maken van onze Blijheidsgarantie. Binnen de eerste 30 dagen van het contract betalen we 100% van het aankoopbedrag terug (geldt niet voor de aankoop van domeinnamen).
Argeweb is onderdeel van Yourhosting.
Wij zijn geregistreerd bij The Green Web Foundation. Dit betekent dat onze datacenters Groen of CO2-neutraal zijn. Dat is dus een voordeel voor jou, want je website staat geregistreerd als CO2 neutraal. Daarnaast is Argeweb supporter van Bits of Freedom, een Nederlandse beweging die opkomt voor jouw internetvrijheid.