Home > Veelgestelde vragen > Meerdere categorieën > Hoe maak ik externe contactpersonen aan in Hosted Exchange 2010?
Hoe maak ik externe contactpersonen aan in Hosted Exchange 2010?
Laatste update: 11 Jun 2020
Binnen de ECP omgeving van Exchange 2010 kunt u eenvoudig zelf een centrale lijst met externe contactpersonen aanmaken voor uw organisatie. Door een centrale lijst bij te houden met externe contacten, zoals bijvoorbeeld leveranciers, helpdesks of klanten hoeft niet iedereen binnen uw organisatie zelf de contactgegevens bij te houden in het persoonlijke account.
Zodra u via het administrator account bent ingelogd en op de pagina bent voor het beheren van uw organisatie kunt u in het onderdeel "Externe contactpersonen" nieuwe externe contactpersonen aanmaken. U klikt hiervoor op het icoon voor "externe contactpersonen":
Wanneer u daarna op "Nieuw" klikt, opent zich een nieuwe venster waarin u de informatie van deze contactpersoon naar eigen inzicht kunt invullen.
Na het klikken op "Opslaan" vindt u de contactpersoon in het overzicht:
Zodra u via het administrator account bent ingelogd en op de pagina bent voor het beheren van uw organisatie kunt u in het onderdeel "Externe contactpersonen" nieuwe externe contactpersonen aanmaken. U klikt hiervoor op het icoon voor "externe contactpersonen":
Wanneer u daarna op "Nieuw" klikt, opent zich een nieuwe venster waarin u de informatie van deze contactpersoon naar eigen inzicht kunt invullen.
Na het klikken op "Opslaan" vindt u de contactpersoon in het overzicht:
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 3,99
Categorieën
Woordenlijst
De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.