Hosted Exchange 2010 opzeggen/verwijderen
Laatste update: 26 Feb 2020
De dienst Hosted Exchange 2010 is één van de weinige diensten, waarbij u een factuur per maand krijgt. Het fijne aan deze dienst is, dat u wordt gefactureerd per mailbox per maand. Wanneer u een mailbox aanmaakt, ziet de server dat er een mailbox aanwezig is, waardoor er voor de betreffende maand een factuur aangemaakt wordt.
Het nadeel aan deze dienst is dat u deze niet via Mijn Argeweb onder de optie 'Opzegging' kunt opzeggen. Mijn Argeweb ziet helaas niet welke mailboxen er aanwezig zijn, omdat dit per maand verschillend kan zijn. U kunt uiteraard de dienst wel opzeggen en dit kunt u doen door de mailbox te verwijderen. U kunt een mailbox verwijderen door de stappen uit het onderstaande artikel te volgen (in dit artikel zijn wij uitgegaan van een situatie waarbij het administrator wachtwoord niet meer bekend is):
Stap 1
U dient in te loggen in Mijn Argeweb. U kunt gaan naar 'Beheren' en vervolgens naar 'Hosted Exchange 2010'.
U kunt op de betreffende organisatie klikken.
Stap 2
U kunt bij de optie 'Administrator wachtwoord wijzigen' tweemaal een wachtwoord naar keuze invullen. Het wachtwoord dient minimaal 8 tekens lang te zijn en bevat minstens 1 letter, 1 hoofdletter en 1 cijfer. Ook mogen er geen voorspelbare delen in zitten zoals de gebruikersnaam.
Zodra u deze tweemaal heeft ingevuld, klikt u op 'Verstuur'.
Stap 3
U dient in te loggen in het Exchange Control Panel. U gaat naar deze website door hier te klikken. U kunt hier inloggen met de volgende gegevens:
E-mailadres: administrator@uwdomeinnaam.extensie. Voor het domein 'argewebdemo.nl' zal dit 'administrator@argewebdemo.nl' worden.
Wachtwoord: Het wachtwoord welke u net heeft ingesteld via Mijn Argeweb.
Stap 4
U ziet vervolgens een overzicht met alle bestaande mailboxen. U kunt het betreffende account aanklikken en vervolgens op het kruisje klikken. U krijgt de vraag of u het zeker weet en deze kunt u beantwoorden met 'Ja'.
De mailbox is verwijderd.
Het nadeel aan deze dienst is dat u deze niet via Mijn Argeweb onder de optie 'Opzegging' kunt opzeggen. Mijn Argeweb ziet helaas niet welke mailboxen er aanwezig zijn, omdat dit per maand verschillend kan zijn. U kunt uiteraard de dienst wel opzeggen en dit kunt u doen door de mailbox te verwijderen. U kunt een mailbox verwijderen door de stappen uit het onderstaande artikel te volgen (in dit artikel zijn wij uitgegaan van een situatie waarbij het administrator wachtwoord niet meer bekend is):
Stap 1
U dient in te loggen in Mijn Argeweb. U kunt gaan naar 'Beheren' en vervolgens naar 'Hosted Exchange 2010'.
U kunt op de betreffende organisatie klikken.
Stap 2
U kunt bij de optie 'Administrator wachtwoord wijzigen' tweemaal een wachtwoord naar keuze invullen. Het wachtwoord dient minimaal 8 tekens lang te zijn en bevat minstens 1 letter, 1 hoofdletter en 1 cijfer. Ook mogen er geen voorspelbare delen in zitten zoals de gebruikersnaam.
Zodra u deze tweemaal heeft ingevuld, klikt u op 'Verstuur'.
Stap 3
U dient in te loggen in het Exchange Control Panel. U gaat naar deze website door hier te klikken. U kunt hier inloggen met de volgende gegevens:
E-mailadres: administrator@uwdomeinnaam.extensie. Voor het domein 'argewebdemo.nl' zal dit 'administrator@argewebdemo.nl' worden.
Wachtwoord: Het wachtwoord welke u net heeft ingesteld via Mijn Argeweb.
Stap 4
U ziet vervolgens een overzicht met alle bestaande mailboxen. U kunt het betreffende account aanklikken en vervolgens op het kruisje klikken. U krijgt de vraag of u het zeker weet en deze kunt u beantwoorden met 'Ja'.
De mailbox is verwijderd.
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 3,99
Categorieën
Woordenlijst
De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.